چرا احلی برند برتر در حوزه محصولات طبیعی است؟

  • مهم ترین مزیت احلی که ما را متمایز از سایر مجموعه های فعال در حوزه محصولات طبیعی یا ارگانیک می کند پشتوانه علمی ما به ویژه در حوزه طبع شناسی است. فعالیت در حوزه محصولات طبیعی بدون پشتوانه علم طبع شناسی بدون شک با سردرگمی و عوارض مختلف برای مصرف کننده همراه است. ما ابتدا پشتوانه علمی خود را تقویت کرده و در حوزه علم خود را ارتقا داده ایم سپس وارد وادی تجارت شده ایم.
  • یکی از مزیتهای احلی ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه تغذیه و سبک زندگی مبتنی بر علم طبع و مزاج شناسی است. این مشاوره ها مبتنی بر پژوهش های گسترده و عمیق در این حوزه است که با مشاوره های مرسوم تفاوت داشته و نسبت به آنها برتری های زیادی دارد. بنابراین مشاوره تخصصی مزیت دیگر ماست. ما صرفا به دنبال فروش محصول نیستیم بلکه قرار است محصول متناسب با طبع و مزاج شما را وارد سبد زندگی تان کنیم.
  • احلی بیش از آنکه به دنبال تجارت صرف باشد به دنبال احیای سبک زندگی طبیعی است لذا کسب سود اولویت دوم ماست. معتقدیم که همگی ما سر یک سفره نشسته ایم و اگر کل این سفره اصلاح نشود سبک زندگی و تغذیه ما نیز اصلاح نخواهیم شد. قرار است تجارتی مردم بنیاد را بنا نهیم که همگی از آن بهره مند شویم.
  • تلاش برای ارائه جامع محصولات طبیعی مورد نیاز در قالب “یک سبد زندگی” ما را از دیگران متمایز می کند. گرچه هنوز در ابتدای راهیم؛ اما سعی ما بر آن است تا ان شاالله طی یک سال به هایپرمارکت طبیعی تبدیل شده و همه محصولات طبیعی مورد نیاز را عرضه کنیم.
  • صداقت مهم ترین رکن احلی است. تقلب و غل و غش در کسب و کار ما راه ندارد.